Temele conferinței includ, dar nu se limitează la:
                                    
                                         
  
    
    
      
        - Proiectare și dezvoltare de cursuri online
 - Modelare cognitivă și sisteme inteligente
 - Tehnologii inovatoare de predare și învățare bazate pe web
 - Curriculum digital, aplicații colaborative media
 - Pedagogie educațională deschisă
 - Resurse educaționale deschise
 - Prelucrarea informațiilor și a cunoștințelor
 - E-Learning colaborativ, E-Pedagogie
 - Mediu asincron și sincron
 
       
     
   
                                        
  
    
    
      
        - Noi tehnologii pentru Massive Open Online Courses (MOOCs)
 - Algoritmi si programare pentru modelare
 - Reprezentarea cunoștințelor și ontologii
 - XR/VR/AR și tehnologii mixte
 - Noi tehnologii informatice, laborator virtual de inginerie/știință
 - Mediu virtual inteligent
 - Medii interactive/Multimedia
 - Tehnologii avansate de învățare distribuită (ADL)
 
       
     
   
                                        
  
    
    
      
        - Noi medii software pentru educație și formare
 - Grafică computerizată, Computer Vision, VR/AR/XR, geometrie computațională și aplicații mixte pentru educație și formare, afaceri, medicină, industrie și alte științe
 - Software de calcul în realitate virtuală și inteligență artificială
 - Avataruri și agenți inteligenți
 
       
     
   
                                        
  
    
    
      
        - Educație în timp de criză (pandemii, război, crize economice): dezvoltare profesională și pregătire disponibilă pentru a ajuta profesorii să dobândească abilitățile TIC necesare
 - Tehnologia Blockchain în educație
 - Știința datelor și învățarea
 - Educație targetată cu ajutorul IA
 - Noi medii de învățare: Metaverse
 - Calificări și abilități în domeniul securității cibernetice
 
       
     
   
                                        
  
    
    
      
        - Reconceptualizarea comunității și im/posibilitatea construirii comunității online: implicare, performanță, norme, responsabilitate, prezență socială, coalescență, apartenență online, control social
 - Personalitate electronică/Sine digital și comportament organizațional online: noua mentalitate de predare/învățare online, învățare colaborativă, nevoia de contact uman, conexiune, vulnerabilitate, etică, confidențialitate, cultură online, metode de creștere a implicării online
 - Viitorul forței de muncă și educația actuală
 - Ritmul de adoptare a inovației în învățarea online
 - Diviziunea digitală și învățământul la distanță
 - Învățare virtuală pentru nevoi speciale